6.09.2010

by

Na początek wykresy godzinowe z TWS (na życzenie).

Analiza przedstawiona w poprzednim video :

znalazła swoją kontynuację w kolejnym dotyczącym rynku ES

–  http://vimeo.com/14733622[/vimeo]

7.09

8.09

Komentarzy 11 to “6.09.2010”

  1. Milena Says:

    Cześć,
    Gdzie można na bieżąco sprawdzać Hindenburg Omen ?
    Pozdrawiam.

  2. Milena Says:

    ……..i jak się go liczy ?

  3. Milena Says:

    ……..już mam w sieci 🙂

  4. geometriarynku Says:

    niewiele trudu, a jaka radość 🙂

  5. Milena Says:

    Mie, jak myślisz sprawdzi się ten Hindenburg ?

  6. geometriarynku Says:

    pierwszy raz na żywo obserwowałem go w 2007 roku. Wtedy wychodziło z niego że szczyt będzie w lipcu i był w Usa dla szerokiego rynku. Potem dużo cierpliwości do 5 – letniej rocznicy dołka i wszyscy już o nim zapomnieli. W poprzednim video podawałem prawdopodobiństwo szacowane przez analityków go badających. Moja opinia jest taka – krachy nioe występują bez niego, ale to że jest nie znaczy, że będzie krach. Drugie, to rynki ewalują i jak życie pokazuje to co działało kiedyś nie działa teraz. Idzie nowe, Ci co zostali są dobrze wyedukowaniu i skala komplikacji rośnie. A, że komputery rządzą to i tak szukają zależniości, tylko coraz bardziej krzywych

  7. geometriarynku Says:

    Po drugie, to nie sprawa myślenia. Rynki mnie nauczyły, że lepiej nie myśleć za daleko. Skala interwencjonizmu i manipulacji przekracza moje najśmielsze oczekiwania.

  8. Milena Says:

    Tak, tylko teraz jest aż 6 Hindenburgów 🙂 w okresie 30 dni. Skala nieprównywalna z poprzednimi, może być naprawdę ciekawie.

  9. geometriarynku Says:

    kiedyś, to po 8 dniach wzrostów na ES – w ciemno można było obstawiać korektę. Pierwszy raz bodaj w listopadzie 2009 roku to rozjechali ( szczyt prosperity gospodarczej :)), a w marcu po 13 przestałem liczyć.

  10. geometriarynku Says:

    Ci co mieszją tymi rynkami – wiedzą kiedy coś wybuchnie i sami prokurują selling climax (bądż buying). Jedyna droga do wykrycia ich zamierzeń to obserwacja wolumenu ( patrz video o BP). Te przyklady można mnożyć.
    Na blogu wieszałem, chyba gdzieś w lutym sellling climax na pszenicy (połączenie kampani medialnej z urwaniem technicznym pod dołki. Tytuły w szacownych mediach – zboża już nigdy nie bedą rosły :).

  11. witmike Says:

    Interesujące. Pozdrawiam.

Dodaj komentarz